Ц
Ц
A
A
A+

Звернення Громадян

Відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено

  1. прізвище, ім’я, по батькові,

  2. місце проживання громадянина,

  3. викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Громадяни можуть звернутись до Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) із пропозицією (зауваженням), заявою (клопотанням), скаргою за поштовою адресою м. Львів, пл. Маркіяна Шашкевича, 1, або на електронну адресу vorgz@lv.minjust.gov.ua.

 

 

На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом  SARS-CoV-2,  у Західному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Львів) проведення усіх особистих прийомів громадян скасовано до особливого розпорядження.